|
Вартість
|
||
|
Not Too Little, Not Too Much (Не надто мало, не надто багато) – слоган корейської косметичної компанії LAGOM.
Сенс їхнього підходу, власне, полягає в тому, що у своєму догляді ви використовуєте меншу кількість продуктів з мінімалістичними, але ефективними складами та отримуєте крутий ефект.
Lagom – це шведський тренд, який уособлює ідею абсолютної достатності: чимало, небагато, а саме достатньо, відмова від надмірного споживання, непотрібних речей, повний баланс і простота, що відбилися у корейському бренді «Lagom».
Філософія бренду полягає в лаконічності – мінімум засобів у рутині догляду, висока ефективність кожної баночки, дбайливе ставлення до шкіри та нескінченна турбота про неї.
Вперше бренд Lagom випустив свою продукцію у 2015 році, він швидко отримав покликання та почав активно розвиватися.