Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" N°1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну.

У документі зазначено таке: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний ним за призначенням".

Постановою Кабінету Міністрів України N°172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню:

  • парфумерно-косметичні вироби;
  • засоби особистої гігієни;
  • інші товари, не повʼязані з асортиментом нашого магазину.

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». 

Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін такого товару.

Процедура повернення товару НЕналежної якості*:

- зателефонуйте на номер +380967152004 та повідомте про намір повернути оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником;

- повідомте № декларації надісланої посилки та банківський рахунок (з якого було здійснено оплату) для повернення вартості товару;

- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо вам кошти на банківський рахунок або надсилаємо інший товар протягом 14 робочих днів.

*Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту: с. Велика Копаня (Закарпатська область), відділення Нової пошти №1, отримувач - Купар Ангеліна Сергіївна, 0967152004


Покупець має право на повернення Продавцеві непродовольчого товару належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату Товару. Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених у цьому пункті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

Повернення Покупцеві вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог.

Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця. 

Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується. 

Покупець не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. за за бажанням Покупця не стандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація та інше). Підтвердженням того, що товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, що вказані в інтернет-магазині. 

Повернення товару, у випадках, передбачених законом та цим Договором, здійснюється за адресою, вказаною на сайті в розділі «Контактна інформація»

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Порядок повернення товару належної якості

  • Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться згідно чинного законодавства України.
  • Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця.
  • При поверненні Покупцем товару належної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму за фактом повернення товару за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину пов’язаних з доставкою товару Покупцеві.

Продавець не несе відповідальності за:

– змінений виробником зовнішній вигляд Товару;

– за незначне невідповідність колірної гами товару, що може відрізнятися від оригіналу товару виключно через різній колірній передачі моніторів персональних комп’ютерів окремих моделей;

– за зміст і правдивість інформації, наданої Покупцем при оформленні замовлення;

– за затримку і перебої в наданні Послуг (обробки замовлення та доставки товару), які відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю;

– за протиправні незаконні дії, здійснені Покупцем за допомогою даного доступу до мережі Інтернет.